top of page
Zoeken

De feestmaand

Wie kan er ook niet wachten tot de boom staat ?



Ok ja ik ben zo iemand !

Iemand die het hele jaar uitkijkt naar het moment dat de kerstspulletjes weer in de winkel verschijnen, kijkt online wanneer de kerstafdeling bij de Intratuin weer bezocht kan worden en ja ik moet bekennen, ook degene die in oktober weer denkt : zou ik heel erg gek overkomen als ik nu al mijn kerstboom van zolder haal ?

Het is nu half oktober en het kriebelt alweer weken ...


Sint of Kerst ?


Toen mijn kinderen nog klein waren was het natuurlijk een No-Go om ook maar enige vorm van kerst in huis te halen of ter sprake te brengen voordat de Goedheiligman weer was uitgevaren naar Spanje. Ik heb sowieso eigenlijk nooit iets gehad met de beste man, de sfeer eromheen heeft voor mij nooit kunnen tippen aan de kerst maar natuurlijk pakte we voor de kinderen altijd lekker uit. Wat een opluchting als letterlijk de dag erna de boom het huis in kon (nep of echt, maar goed dat is een hele andere discussie) en ik los kon gaan met versieren. Inmiddels zijn de kinderen een stuk ouder, willen geen karren vol speelgoed meer, alleen maar geld, iPhones en Playsyations, en slaan we dat feestje lekker een beetje over. Vorig jaar heb ik het zelfs aangedurfd om een week (ja echt een hele week) VOOR Sinterklaas de kerstboom al op te zetten, en wat was dat fijn ! Zonder schaamte heerlijk de kerst een week verlengt. En zoals je op de bovenstaande foto kunt zien had ik toen ook voor het eerst mijn eigen diffuser (ja het is een foto van vorig jaar want ook al zou ik het heel graag willen hij staat nu nog niet) en was ik vanaf toen al verkocht.


En jij ?


Graag hoor ik of dat ik de enige ben met deze afwijking of dat er meer zijn zoals ik, laat je reactie/bekentenis/verhaal hier achter en ik hoor het graag.



17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page